Pro kompletní funkčnost webu je třeba váš výslovný souhlas s uchováváním informací v souborech cookies (požadovaný směrnicí Evropské Unie). Soubory cookies také využíváme ke sledování návštěvnosti webu. Pokud cookies nepovolíte, nemusí fungovat některé vlastnosti webu - např. přihlášení se.
Menu
Rok: 2020 - 2019 - 2018 - 2017 - 2016 - 2015 - 2014

VELIKONOCE S PIRÁTY

07.11.2016 14:33:49
Pirátské velikonoční hrátky
Je Velikonoční neděle a já sedím u počítače, fyzicky vyčerpaná z předchozích 2 dnů. Právě tyto 2 dny jsem strávila v Rajnochovicích na Pirátských hrátkách.
Dojela jsem s bratrem až o den později, protože jsme ve čtvrtek ještě měli jinou akci. Ale cesta autobusem z Přerova na Bernádku, to bylo něco. Takhle nacpaný autobus jsem v životě neviděla. Turisti využili pěkného počasí a vyrazili na špacír, naštěstí většina z nich vystoupila na Tesáku, takže jsme pak neměli problém vystoupit i s věcmi právě na Bernádce.
Stihli jsme ještě konec jedné hry, a pak již byl oběd. A po obědě to přišlo. Ona hra, která mě tak vyčerpala. Vedoucí byli populární piráti a děti fanoušci, kteří chtěli podpis. Jenže piráti jen tak podpisy nedávali. Bohužel jsem na první 2 kola, která dohromady trvala 40 minut, vyfasovala 2. nejvyšší bodové hodnocení, takže mě děti rády proháněly. Ale mně se to líbilo, mám ráda tyhle hry, a už jsem taky potřebovala zas po dlouhé době pořádně protáhnout tělo. Už úplně nevím, co byl další program, ale asi to byl bränball. Hřiště k němu jsme stavěli pod přísným vedením Cvrčka, přesně podle plánku, z kopce a s krtičinci v cílové metě. A další sranda přišla, když se Michalovi blokla záda. Ono to zas až tak srandovní nebylo, minimálně pro něj ne. Tedy, dokud v nemocnici nedostal injekci na uvolnění, po které si lítal. Večer jsme se pak koukali na první díl filmu Piráti z Karibiku, a poté se šlo spát.
V sobotu nás postihla různá postižení a onemocnění, která se stále zhoršovala, ale nakonec jsme získali živou vodu a zcela se uzdravili. Poté jsme si zahráli fotbal, ve kterém naše družstvo nakonec zvítězilo, avšak celou dobu zápasu bylo skóre vyrovnané (možná bych mohla podotknout, že jsem byla v družstvu dětí s Mišenkou a Šárkou, a proti nám hrál Cvrček se Skajdou a druhou polovinou dětí, přičemž my jsme s holkami byly šťastné pokaždé, když jsme se trefili do míče :D ). Po obědě jsme si zahráli nějaké orvávačky, a poté již se děti vydaly na cestu za pokladem. Tímto ovšem musím končit, protože jsem pak již odjížděla. Ale...
    ... i tak to bylo fajn, chtěla bych tímto poděkovat všem vedoucím, kteří připravovali program pro děti, a samozřejmě pak také dětem, které byly hodné a moc nezlobily. Já jsem si tyto 2 dny velmi užila, a věřím, že stejně tak i všichni účastníci, kteří zde strávili celé 4 dny nebo i jen část jako já. Už teď se těším na tábor, který se bude konat ve druhé polovině července v Rajnochovicích, kdy se vydáme na 13denní plavbu Karibikem. ;)    Jana Němečková

Velikonoční prázdniny v pirátském stylu
Čtvrtek: Jupíííí konečně prázdniny. 19 dětí neváhalo a rozhodlo se prázdniny strávit v akčním stylu. Ve čtvrtek ráno jsme se sešli na nádraží v Přerově a společně jsme vyrazili vzhůru pirátskému dobrodružství do Rajnochovic. Tam už na nás čekali další vedoucí, děti jsme ubytovali a zahráli pár klasických seznamovaček, následoval oběd...a huráááá máme tu další děti, takže další várka seznamovaček a pak už tadááá děti dělíme do dvou týmů, ve kterých se vydávají hledat vlajku, kterou nám ukradli zlí piráti. Cestou necestou, kopcem ne kopcem, řekou ne řekou, společně se drápeme za vlajkou. Jakmile jsme přinesli vlajku do tábora, na louce se strhla Tanková bitva 3 členných posádek, po této bitvě děti lovily drahokamy ze dna moře, které však hlídala velká příšera jménem Kraken, po několika kolech této hry jsme si ještě společně zahráli Housenky a hurááá dovnitř na večeři. Po večeři jsme si zahráli Aktivity live a ve zbytku času ještě pár her. První den je za námi, tak mizíme do postýlek.
Pátek: Budíme se do krásného pátečního rána, následuje rozcvička, snídaně. Pokračujeme dopoledním blokem her všeho druhu, na mě vychází služba v kuchyni :( . Po dobrém obědě si pěkně odpočineme, protože odpoledne nás čeká velká pirátská hra Pirátský festival. Piráti se promenádují po „červeném koberci“, jenže po chvíli už se na nás děti ženou, že prý chtějí naše podpisy. Běháme všichni, seč nám síly stačí. Pirátský festival končí vyčerpáním všech pirátů a po malé svačince se už přesouváme na Bränball. Následuje večeře a po ní už si pouštíme film, no co jiného než Piráty z Karibiku 1. Po dlouhém filmu vyčerpaní, ale spokojení uleháme ke spánku.
Sobota: Probuzení do slunečného dne všechny děti absolvují taneční rozcvičku s Kamilkou a Míšenkou. Jenže po snídani náš tábor napadá velká epidemie. Děti nemají ruce, nohy, ztrácí hlas, nevidí atd. Ano, stávají se z nás Choří piráti, a tak nezbývá nic jiného, než se vydat pro živou vodu. Po namáhavé cestě jednotlivé týmy nachází živou vodu, kterou se postupně vyléčí. Následuje malá svačinka a pokračujeme fotbalem. Po vyrovnané bitvě vyhrává 8:7  tým Cvrček, Skajda a spol. nad
týmem Míšenka, Šárka, Janča a spol. Po výborném obědě a odpoledním klidu na děti čekají indicie, které je mají navést k truhle s pokladem. Několik šifer, několik indicií a hurááá za kapitánem. Kapitán rozdává pokyny, že poklad se vydáme hledat až po setmění. Tudíž si dáváme večeři, dokoukáme film a pak po týmech vyrážíme po svíčkách za pokladem. Ve strmém kopci už na nás čeká starý pirát a s ním i tolik očekávaný poklad. Jupíííí máme poklad, vracíme se do tábora, kde už to rozjíždíme na Just dance. Pár písniček a unavení padáme do postelí. Dobrou noc děti.
Neděle: Opět slunečné ráno. Posunutí času nás trošku zblbne, a tak vynecháváme rozcvičku. Po snídani děti sbírají suroviny, aby mohly postavit přístav, z kterého v létě vyplujeme na dlouhou plavbu. Suroviny nasbírané, povolení získaná, vyrážíme do lesa stavět. Přístavy se pomalu rýsují, dostavíme, běžíme na oběd a po obědě začínáme balit-ano tady naše dobrodružství končí, ale nééé na dlouho. Zajímá tě, jak naše pirátské příběhy budou pokračovat?
Pokud ano, tak neváhej a vydej se s námi 10.-23.7. 2016 na tábor.  Pirátka princezna Míšenka I.

Piráti mají velikonoční víkend
    Nemohl jsem sice zůstat s piráty celou víkendovku, i tak se musím říct, že se vydařila. Děti byly hodné a podle mě je to moc bavilo. Nejlepší hra podlé mého názoru byla hra Selfie, kterou jsem si musel taky zahrát, abych byl '' IN '' . Moc se těším na hlavní tábor Piráti z Karibiku  10.-23.07.2016 v Rajnochovicích.       Stocky

Pirátské hrátky
    Víkendovka v Rajnochovicích byla prostě úžasná. Skvělí vedoucí. Jeli jsme si svoji párty. Užili jsme si kopec srandy. Sice nás bylo míň ale i tak byla zábava. Rozmanitost her a dalších aktivit byla nepřeberná. Hry jako branball , stavění přístavů a další. Filmový večer byl taky super. Všichni jsme si oddychli a nemuseli řešit povinnosti jako školu a podobně. Pro mě to bylo odreagování. Příjemný víkend strávený s lidmi, které mám ráda. Strava byla velmi vydatná. J J J      Markéta Němečková